Pagrindinis puslapis Naujienos ir straipsniai

Fizinio aktyvumo nauda fizinei ir psichinei sveikatai

Reguliarus fizinis aktyvumas turi daug naudos tiek fizinei, tiek psichinei sveikatai. Kaip fizinis aktyvumas gali pagerinti jūsų gyvenimą?

Parodytas: 395 k.Perskaitytas: 312 k.

Reguliarus fizinis aktyvumas turi daug naudos tiek fizinei, tiek psichinei sveikatai. Pirmiausia tai padeda pagerinti širdies ir kraujagyslių sveikatą, sumažinti lėtinių ligų, tokių kaip nutukimas ir diabetas riziką ir skatina sveiką svorio valdymą. Reguliarus fizinis aktyvumas taip pat gali padėti pagerinti raumenų jėgą, lankstumą ir ištvermę, o tai gali pagerinti bendrą fizinę savijautą.

 

Kalbant apie psichinę sveikatą, įrodyta, kad reguliari mankšta mažina stresą, nerimą ir depresiją. Tai taip pat gali pagerinti nuotaiką ir skatinti gerovės jausmą. Taip yra todėl, kad mankšta skatina endorfinų – cheminių medžiagų, kurios, kaip žinoma, gerina nuotaiką ir mažina skausmą, išsiskyrimą smegenyse.

 

Pratimai taip pat gali padėti pagerinti pažinimo funkciją ir atmintį. Įrodyta, kad reguliarus fizinis aktyvumas padidina naujų smegenų ląstelių gamybą, o tai gali pagerinti mokymąsi ir atmintį. Tai taip pat gali padėti sumažinti su amžiumi susijusio pažinimo pablogėjimo ir ligų, tokių kaip Alzheimerio liga, riziką.

 

Be šių privalumų, reguliari mankšta taip pat gali pagerinti miego kokybę. Pakankamai kokybiškas miegas yra būtinas tiek fizinei, tiek psichinei sveikatai, o reguliari mankšta gali padėti sureguliuoti natūralų organizmo miego ir pabudimo ciklą. Tai gali pagerinti miego įpročius ir ramesnį nakties miegą.

 

Mankšta taip pat naudinga socialinei sveikatai. Tai gali suteikti galimybę bendrauti su kitais ir užsiimti veikla su draugais ir šeima. Tai gali pagerinti socialinius ryšius, kurie yra būtini bendrai sveikatai ir gerovei.

 

Apskritai reguliarių mankštų nauda fizinei ir psichinei sveikatai yra didelė. Tai gali padėti pagerinti širdies ir kraujagyslių sveikatą, sumažinti lėtinių ligų riziką, pagerinti fizines funkcijas ir pažinimo gebėjimus, pagerinti nuotaiką ir miego kokybę bei palaikyti socialinius ryšius. Taigi, į savo kasdienybę įtraukite reguliarų fizinį aktyvumą, kad gautumėte daug mankštos privalumų.

Paskelbta | 2022 Gruodžio 10d. | 16:00

Komentarai

Komentarų nėra
Rašyti komentarą
Prisijunkite

Jūs dar nesate registruotas vartotojas?
Užsiregistruoti galite paspaudę čia

Pamiršote slaptažodį?
arba